تور ۷ شب و ۸ روز سریلانکا (۲کلمبو +۲کندی +۳بنتوتا)

اطلاعات تور

خدمات تور

جاذبه های گردشگری سریلانکا

سریلانکا، مروارید اقیانوس هند، ترکیبی است از زیبایی های طبیعی، میراث فرهنگی و امکانات مدرن. از تپه های سرسبز ارتفاعات مرکزی گرفته تا سواحل طلایی سواحل غربی، این جزیره طیف متنوعی از تجربیات را ارائه می دهد. این تور شما را به سفری در این سرزمین مسحورکننده می برد، جایی که می توانید معابد باستانی، پارک های ملی مملو از حیات وحش، و مناظر زیبا را کشف کنید.

در طول تور سریلانکا، این فرصت را خواهید داشت که در میراث فرهنگی غنی این کشور غوطه ور شوید. از ثر جهانی  ثبت یونسکو Sigiriya بازدید کنید ؛ یک قلعه صخره ای باشکوه که قدمت آن به قرن ۵ قبل از میلاد باز می گردد. در شهر مقدس کندی، محل معبد دندان، زیارتگاه بودایی مورد احترام، کاوش کنید. شاهد اجرای رقص های سنتی باشید و با صنایع دستی منحصر به فرد این کشور آشنا شوید.

سریلانکا همچنین بهشتی برای دوستداران طبیعت است. این جزیره مجموعه ای از گیاهان و جانوران از جمله فیل، پلنگ و خرس تنبل را در خود جای داده است.می توانید در سواحل بکر ساحل جنوبی، جایی که آب‌های فیروزه‌ای و شن‌های نرم شما را به آرامش می‌رسانند، استراحت کنید. پکیج تور سریلانکا شامل اقامت در هتل های مجلل مانند ریزورت و اسپا شانگری لا هامبانتوتا و جت وینگ بلو است که امکانات رفاهی در سطح جهانی و مناظر خیره کننده را ارائه می دهند. به طور خلاصه، بسته تور سریلانکا ما نوید یک سفر فراموش نشدنی را در این سرزمین خیره کننده می دهد، جایی که می توانید میراث غنی، زیبایی طبیعی و راحتی مدرن آن را تجربه کنید. امروز برای رزرو ماجراجویی سریلانکا با ما تماس بگیرید

هتل CINAMO LAKESIDE در شهر کندی

هتل CINAMO LAKESIDE در شهر بنتوتا

برنامه سفر